London Ontario & Michigan - Reisverslag uit Grand Rapids, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu London Ontario & Michigan - Reisverslag uit Grand Rapids, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu

London Ontario & Michigan

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

09 Juli 2015 | Verenigde Staten, Grand Rapids

En in een poepende scheet zijn we weer in de Verenigde Staten....
Dit keer zonder al teveel gezeik bij de douane.
Het ging heel makkelijk en ze was heel aardig tja ik weet wel hoe ik de vrouwen moet inpalmen en m'n Engelse babbel gaat ook steeds beter.

Ik stond later op in de ochtend dan eigenlijk was gepland, Jordan wilde me niet wakker maken.. Rond 10 eindelijk klaar na een bakje koffie te hebben gedronken om hem af te zetten bij het studentenhuis in London.

Heb daar volgens mij nog 4u rondgehangen voordat ik daadwerkelijk richting Grand Rapids ging want het was best gezellig. Z'n roommate kwam ook aanzetten in een hele dikke auto! Ook Jordan's vriendin was aanwezig en hij heeft het zeker getroffen. Heb 'm ingepalmd om goed z'n best te doen voor haar.

Na afscheid te hebben genomen wat ik niet zo fijn vond ben ik verder gereden richting de Amerikaanse grens. En ik ben weer over een spectaculaire brug gereden. Er stond wel een file dus een halfuur later was ik aan de beurt bij de douane. Het duurde 5 minuten er werden een paar vragen maar gesteld maar ik kon zo m'n weg vervolgen.

Ik denk dat het al scheelde aangezien ik dus al eerder ben aangekomen in Boston...
Grand Rapids ben ik nu om te overnachten en vervolgens morgen richting Holland, Michigan te rijden het zou echt een Nederlands stadje moeten zijn. Ik kom hier al heel veel Nederlandse namen en plaatsnamen tegen dus ik kom inderdaad aardig in de buurt.

Nu typ ik dit lekker onder het genot van een Miller biertje wat eigenlijk zo slecht niet is. Zo handig als je iets wilt kopen maakt niet uit wanneer dat is alles zit gewoon om de hoek. Ik heb eindelijk een oplossing voor de foto's gevonden ik ga deze uploaden bij Google Picasa dat is een soort webalbum. Ik heb de foto's iets verkleind dus dat moet zeker goedkomen. Dit hotel heeft trouwens supersnel internet. Daar betaal je ook voor dit was echt niet cheap maar ach moet kunnen ;-)

De link van het fotoalbum zal ik nog in andere post zetten.
Misschien handig om deze op te slaan bij de favorieten aangezien ik deze ga proberen dagelijks ook up te daten mits het internet dat toelaat.

Weltrusten alvast!


Kevin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Rapids

Kevin

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 4059

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 19 Juli 2016

Canada 2016

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

USA & Canada

Landen bezocht: