Holland Michigan & Indiana - Reisverslag uit West Lafayette, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu Holland Michigan & Indiana - Reisverslag uit West Lafayette, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu

Holland Michigan & Indiana

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

10 Juli 2015 | Verenigde Staten, West Lafayette

Na weer een ontbijtje te hebben gescoord moest ik ca. 30km rijden naar Holland, Michigan. Heel geinig om te zien dat ze inderdaad de Oud-Hollandse dingen hebben nagebouwd. Veel foto's gemaakt en was leuk om te zien. Een mooie tour in de windmolen gehad en ze gingen zelfs dansen... Nou breekt m'n klomp ;-)

Inmiddels is 80% van alle foto's die ik heb geupload echter zie ik nergens de mogelijkheid om deze te delen dus ik ga nogmaals hier zo even naar kijken. Leuk al die verhaaltjes maar foto's erbij zou wel fijn zijn.

Het was redelijk warm dus ik besloot om weer 40km zuidelijker te rijden naar Michigan Beach. Plaatsje aan Lake Michigan. Het water was niet zo warm maar wel schoon. Dus heb ik lekker in de zon gelegen (en verbrand...) en nog even een frisse duik genomen om uiteindelijk verder te reizen naar Lafayette, Indiana. Dat is niet ver van Indianpolis, Indiana.

Onderweg nog een mafkees die me sneed om vervolgens doodleuk een vrachtwagen over de vluchtstrook in te halen. De steentjes en stukjes band vlogen in het rond. Had snel z'n kenteken genoteerd en ben gestopt om te kijken ik iets van schade had aan m'n auto maar dat was gelukkig niet zo anders moest ik 'm aangeven bij de politie. Fucking redneck... Ik wilde 'm in eerste instantie volgen en hem erop aanspreken maarja dit is de USA en misschien is ie wel triggerhappy wie weet. Dus dat heb ik maar niet gedaan, zou beetje lullig zijn om beschoten te worden op je vakantie.

Ik merkte ook dat ik in de buurt van Chicago, Illinois ben aangezien ik de dikke escalades met blingbling negers en uiteraard de chromen velgen mogen zeker niet ontbreken. Maatje XXL het past eigenlijk gewoon niet.
Ik skip Chicago aangezien dit niet zo'n beste stad is dus lekker belangrijk.

Onderweg nog een kleine file gehad dat was een junction naar Chicago of terug naar Detroit. En in Lafayette was er de ene wegafsluiting na de andere en het duurde bijna een uur voordat ik er eindeljk was. Ik was het wel even goed zat maar gelukkig met kleine detours er toch gekomen. Dankjewel navigatie!

Het concrete plan voor morgen heb ik niet die ga ik morgen bedenken. Ik denk dat het Kentucky / Tennessee zal gaan worden. Vanaf morgen zit ik trouwens in -7 tijdsverschil vergeleken met Nederland. Dit zal zo enige tijd blijven. Mocht het nog lukken met de foto's dan plaats ik uiteraard een update!

  • 11 Juli 2015 - 06:19

    Sabine:

    Ik ben blij dat je je niet hebt laten opfokken door die redneck haha! Verstandige knul :)

  • 11 Juli 2015 - 10:15

    William:

    Wijs besluit inderdaad om niet achter die wegpiraat aan te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, West Lafayette

Kevin

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 4061

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 19 Juli 2016

Canada 2016

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

USA & Canada

Landen bezocht: