Foto Linkje - Reisverslag uit West Lafayette, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu Foto Linkje - Reisverslag uit West Lafayette, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu

Foto Linkje

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

10 Juli 2015 | Verenigde Staten, West Lafayette

Eindelijk gelukt... Poeptraag het internet hier. Ze kunnen beter overal beter internet fixen maar nee schijnbaar heeft een McDonalds in elke straat een hogere prioriteit. Maar toch een fijn hotel voor weinig geld. Ik merk dat de prijzen naar mate ik zuidelijker kom zakken.
Minder tax op alcohol, cigs etc.

Enfin ik dwaal af...
Hierbij de link naar het fotoalbum incl. een begeleidend schrijven..:

https://goo.gl/photos/u3TRokm8i7CZBiQo7


Mocht het niet werken o.i.d. laat het me gerust weten!
Ook heb ik al het verhaal van vandaag gepost maar dat is misschien niet helemaal duidelijk. Maar het staat er dus wel!


Fijne avond,


Kevin.

  • 11 Juli 2015 - 10:16

    William:

    Het linkje werkt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, West Lafayette

Kevin

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 4052

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 19 Juli 2016

Canada 2016

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

USA & Canada

Landen bezocht: