Kentucky - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu Kentucky - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu

Kentucky

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

11 Juli 2015 | Verenigde Staten, Bowling Green

Zo en ik zit al weer in Kentucky, Bowling Green om precies te zijn.
Ik had vandaag ca. 450 km tocht van Indiana naar Kentucky.
Onderweg ben ik langs Clermont, Kentucky gekomen daar staat de Jim Beam distilleerderij (Whisky).

Heb gelijk maar even een special flavored fles gekocht de prijzen liegen er niet om niet om, spotgoedkoop!
Ik kreeg er nog een leuk t-shirt gratis bij.

Helaas zijn er aantal foto's die ik bij Jim Beam heb gemaakt verdwenen van m'n telefoon dat is dus echt mooi k*t. Maar heb er nog wel een aantal dus die zal ik straks nog wel even uploaden.

Morgen ga ik een stukje naar het noorden om naar de Mammoth Caves te gaan en wellicht nog even langs het nationale corvette museum maar daar moet ik nog even over nadenken. Echt spuuglelijke auto's, het mooiste model is de oudste en om alleen daarvoor ernaartoe te gaan is misschien overkill.

In Nederland vinden ze misschien die USA pickups enzo helemaal geweldig, hier rotten ze je onder je kont vandaan en ze zijn het minst betrouwbaar. Maar goed ieder z'n ding..... Wees er vooral gelukkig mee!

En na de Mammoth Caves zal ik waarschijnlijk meteen doorrijden naar Nashville om daarna tussen Nashville en Memphis een hotel te pakken.
Moet nog even kijken hoe dat uit gaat komen.

Overmorgen zal ik dan waarschijnlijk Memphis bezoeken en verder afzakken naar Baton Rouge / New Orleans. Ik houd jullie op de hoogte!


Kevin.

  • 12 Juli 2015 - 11:34

    Dad:

    Het is echt leuk om je virtueel te volgen, ervaring voor je leven lijkt ons! Groetjes aan Elvis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bowling Green

Kevin

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 4060

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 19 Juli 2016

Canada 2016

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

USA & Canada

Landen bezocht: