Louisiana - Reisverslag uit Biloxi, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu Louisiana - Reisverslag uit Biloxi, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu

Louisiana

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

14 Juli 2015 | Verenigde Staten, Biloxi

Vandaag (gisteren...) ben ik dus vanuit Jackson, Mississippi richting New Orleans, Louisiana gereden. Wat een mooie omgeving een soort wetlands gecombineerd met moerassen.

Ben direct doorgereden naar New Orleans en ben toen een klein rondje door de buitenwijken gereden. Wat een puinhoop is het daar nog steeds sinds de orkaan Katrina... Vervallen gebouwen, gebouwen die gewoon niet af zijn gebouwd.

Niet echt mijn stad maar goed wel indrukwekkend met z'n lake Pontchartrain. Een plaatje want het is wel een mooie omgeving....
Vervolgens ben ik binnendoor richting Biloxi gereden een mooie weg langs de kust. Waar ik vervolgens weer Mississippi ben binnengereden.

Eenmaal daar heb ik m'n zwembroek aangedaan en de auto geparkeerd en lekker een duik genomen. Ditmaal dus in de Golf van Mexico. Hotel geboekt wat trouwens helemaal verkeerd is gegaan via Booking.com. Het nodige belletje gemaakt en uiteindelijk na een uur heb ik gewoon zelf via het hotel geboekt en later Booking.com even gemaild dat ze de huidige boeking maar zelf moesten annuleren en dat ze misschien iets met mijn belkosten kunnen regelen want het kost me 1,27€ per minuut....

Ik denk 2 uur later kreeg ik een reactie, ze hebben het kosteloos geannuleerd en ik krijg € 50,- op m'n creditcard. Nouja prima oplossing! Dit is tevens de eerste keer dat ik een dergelijk probleem mee heb gemaakt met booking.com.

Nu heb ik net m'n hotelkamer al gereserveerd in Jacksonville, Florida. Wat nog wel een pittig eindje rijden is. Mijn volgende bezienswaardigheid zal Charleston zijn (South Carolina).

Om vervolgens richting het noorden nog veel plekken tegen te komen.
Dit wordt dus niet echt een boeiende dag maar ach de USA is groot. Superhandig trouwens de Shell hier ik kan gewoon met m'n eigen bankpas betalen. Veel prettiger als contant of met creditcard. Dus vanaf heden tank ik altijd bij de Shell. Tja in Nederland misschien duur maar hier kost het nog steeds 10x niks!

Vanavond is de bedoeling om m'n foto's weer eens up te daten hier lukt dat niet aangezien de verbinding niet al te snel is. En m'n cardreader het nog steeds niet doet grrr. Maar komt goed.


Kevin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Biloxi

Kevin

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 4053

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 19 Juli 2016

Canada 2016

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

USA & Canada

Landen bezocht: