Laatste werkdag achter de rug! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Kevin - WaarBenJij.nu Laatste werkdag achter de rug! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Kevin - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag achter de rug!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

01 Juli 2015 | Nederland, Roosendaal

Zo eindelijk heb ik mijn laatste werkzaamheden afgerond.
Nu met een gerust hart op reis zonder me ergens druk over hoeven te maken.
Helaas m´n route nog steeds niet afgerond.

Tja wat wil je en werken en in de avond nog rond de 30 graden?
Of moet ik het al om gaan rekenen in Fahrenheit?
Morgen m'n dagje om de laatste dingetjes te doen, spullen in te pakken etc.

Ook hoop ik dan echt m'n route voor zover mogelijk is af te werken.
Voor zover gezegd een reis maken via een reisbureau is veel gemakkelijker maar iets zelf ondernemen is echt veel leuker!

Ook mag ik Griekenland van harte bedanken met het droppen van de dollarkoers. Dus heb ik maar een aanzienlijk bedrag contact geregeld via een wisselkantoor. Ook betaal je dan geen provisie dus best wel aantrekkelijk en dus zeker een aanrader!

Morgen wellicht m'n laatste update totdat ik in de States ben.
Misschien heb ik nog tijd op Schiphol om nog een berichtje te schrijven.
Ik vlieg rond 12.30u. en ik wil echt wel 9.00u. op Schiphol arriveren.

Tot morgen!


Kevin.


  • 01 Juli 2015 - 22:55

    Sebostina:

    Ik ga je blog zeker volgen, ben benieuwd wat je al tegen gaat komen!
    Gaat helemaal goedkomen

  • 01 Juli 2015 - 23:01

    Sabine:

    Idem aan Sebostina!

  • 01 Juli 2015 - 23:19

    Ina:

    Jammer dat we elkaar mislopen hier, slechte planning van jouw kant ;-) Toch prima als je nog niet alles afgerond hebt? Je moet ruimte laten voor onverwachte leuke momenten, doen wij ook altijd. Heel fijne tijd gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roosendaal

Kevin

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 4062

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 19 Juli 2016

Canada 2016

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

USA & Canada

Landen bezocht: