Virginia & Maryland - Reisverslag uit Pocomoke City, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu Virginia & Maryland - Reisverslag uit Pocomoke City, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu

Virginia & Maryland

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

18 Juli 2015 | Verenigde Staten, Pocomoke City

Ik sla een dagje over aangezien het meer rijden was dan iets anders haha...
Gisteren (18-7) ben ik vanuit Richmond, Virginia richting Maryland gereden maar via een andere route. Het was echt ontzettend druk heb zeker 20km langzaamrijdend verkeer gehad en waren diverse ongelukken gebeurd.

Ik ga een uniek stukje USA meepakken genaamd de: Chesapeake Bay Bridge–Tunnel een beetje meer info is hier te vinden: https://en.wikipedia.org/wiki/Chesapeake_Bay_Bridge%E2%80%93Tunnel

Daar heb ik nog mooie foto's kunnen en het was zeker de moeite waard.
Nu zit op de "eastern shore" zoals ze het hier noemen. Beetje landelijk maar ook veel vervallen huisjes en motels. Nu zit ik in Pocomoke City... Vandaag wil ik richting Lancaster, Penssylvania (hoofdkwartier van de Amish). Het is zondag dus ik heb weer eens lekker uitgeslapen.

Helaas geen tijd meer over voor de foto's dus vanavond even weer een poging wagen!


Kevin.

  • 19 Juli 2015 - 22:07

    Sabine:

    Pokémoncity!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pocomoke City

Kevin

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 4072

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 19 Juli 2016

Canada 2016

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

USA & Canada

Landen bezocht: