Aangekomen in de States - Reisverslag uit Nashua, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu Aangekomen in de States - Reisverslag uit Nashua, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu

Aangekomen in de States

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

03 Juli 2015 | Verenigde Staten, Nashua

Nou als ik zo op deze manier vaker kan reizen heel graag!
Wat zat alles mee (lag ook wel een beetje aan de voorbereiding...)
Ruim op tijd op Schiphol; heb een lift gehad van m'n ma en Sabine!

Vluchten waren allemaal op tijd, douane was een eitjes en ik zat binnen 10 minuten in m'n gehuurde VW Jetta die ik eigenlijk ook stiekem wel wilde dus ik ben er zeer blij mee en niemand maar dan ook niemand was chagerijnig. Daar kunnen mensen in NL nog wat van leren...

Ik merk dat het al bijna de 4e van juli is, ik hoor her en der in de buurt al vuurwerk. Dus morgen ga ik een kijkje nemen in Boston als ik de stad binnen kan komen. Mocht dit niet lukken dan ga ik naar de kust wat sightseeing doen.

Morgen zit ik nog in hetzelfde hotel, heb dit expres gedaan om te acclimatiseren. Daarna ga ik richting het westen, meer hierover in de volgende update (ja dit keer is het beloofd)...

Nu even alles aan de oplader gooien, douchen en maar is lekker rustig aan doen. Heb net nog ff bij de 7 eleven wat te drinken gehaald. Ik heb nog gegeten op het vliegveld in Boston.

Tot morgen!


Ps. het tijdsverschil vergeleken met NL is hier -6
De foto's komen eraan!

Kevin.

  • 04 Juli 2015 - 06:50

    Sabine:

    Klinkt allemaal positief! Veel plezier schatje :D

  • 04 Juli 2015 - 14:10

    Ina:

    Welkom in Noord Amerika Kevin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nashua

Kevin

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 4066

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 19 Juli 2016

Canada 2016

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

USA & Canada

Landen bezocht: