Family - Reisverslag uit Guelph, Canada van Kevin - WaarBenJij.nu Family - Reisverslag uit Guelph, Canada van Kevin - WaarBenJij.nu

Family

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

07 Juli 2015 | Canada, Guelph

Vandaag wat dus eigenlijk eergisteren al weer is... ben ik richting Guelph gereden waar Tessa & Allen wonen onder begeleiding van Chihuahua Nacho!
Jordan is daar ook heengegaan die woont normaliter in London wat meer in het Westen van Ontario ligt.

Het was weer een redelijk tochtje vanuit het Oosten maar weer goed te combineren. Eenmaal aangekomen kreeg ik een warm welkom tja het is immers minimaal 7 jaar geleden dat ik die voor het laatst heb gezien...

Een tijdje bijgepraat en besloten om met Jordan alvast naar m'n hotel in Burlington in te checken aangezien we vanavond uit eten gaan.
Leuk om even bij te praten onderweg en uiteraard lekkere muziek die hij op z'n telefoon heeft. Canadezen lopen voorop met muziek ja echt waar!

s' Avonds zijn we naar Manhattan's gegaan in de buurt van downtown Guelph om een hapje te eten. Rustige tent en uiteraard goed eten. En ze hadden Belgisch bier Palm! Dus wij met z'n 2en lekker een Palmpje gedronken.

Nog eventjes een rondje door de stad gereden en het is inderdaad een leuke stad om te wonen echt niks mis mee. Ben naderhand dus savonds nog teruggereden naar Burlington aangezien ik dat hotel al van tevoren had geboekt.

De volgende dag ben ik van plan de Niagara Falls te bezoeken en misschien nog wat dingetjes te doen.

Tot snel!

Kevin.