4th of July! - Reisverslag uit Sebago Lake, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu 4th of July! - Reisverslag uit Sebago Lake, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu

4th of July!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

04 Juli 2015 | Verenigde Staten, Sebago Lake

Ik was vanochtend al vroeg uit de veren... Heb maar even een "bakje" koffie gehaald bij Dunkin' Donuts (Dikke Dikzak). Krijg je meteen een halve liter maar ach ik drink het wel op hoor!

Dat is wel fijn het motel zit om de hoek bij diverse winkelcentra en alle bekende ketens... Wendy's, Mc Dik etc etc etc. Je wordt er mee doodgegooid, maar wel erg handig als je lui bent.

Aangezien ik alle drukte op m'n 1e dagje wilde vermijden heb ik Boston maar geskipt dit kan ik altijd nog doen op de terugweg. Vandaag ben ik naar het White Mountain National Park gegaan en nog een stukje sightseeing en een toeristisch stukje Maine meegepakt. Ik kwam uit in Naples een walhalla van watersport. Erg idillisch met z'n mooie groene bossen en strakke meren. En aangezien het de 4e van juli is was het ook ontzettend druk.

Overal yard/garage sales, live muziek, optochten noem het maar op.
Leuk al die troep die mensen verkopen ik zag helaas niks bijzonders om mee te nemen. Je maar nooit of je oude BMW meuk tegenkomt.

Ook het oostelijke deel van New Hampshire is echt prachtig en wat een mooie huizen! Het leek zo nu en dan net Zwitserland.
Onderweg nog even een croissantje met kipsalade gepakt ja het bestaat schijnbaar en hij was nog lekker ook.

Nu hier om de hoek een paar pilsjes gehaald voor later deze avond.
Ik had een steakhouse ontdekt maar helaas heb ik niet echt honger door alle snacks die ik tussendoor heb gegeten niet echt ideaal.

Morgenochtend wil ik voor half 8 in de auto zitten om richting Albany, New York te rijden. Hier is veel Nederlandse geschiedenis te vinden.
Foto's uploaden lukt echt voor geen meter hier dus ik ga even bedenken hoe ik dat ga oplossen.

De auto bevalt nog prima en geen enkele problemen gehad en dat ding is ondanks z'n 170pk echt retezuinig! Het was wel even wennen aan het verkeer maar het lukt aardig. Op de snelweg kennen ze geen 130+ en waag het niet want genoeg van de State Poopers die langs de weg staan.... Grrr.

Maar ach het is vakantie dus ik rijd sowieso lekker rustig.
Ik geef het niet graag toe maar ik ben toch wel redelijk moe.
Toch wil ik het vuurwerk niet missen dus ik ga zo even opzoeken waar dat hier in de buurt is.

Tot morgen!


Kevin.

  • 05 Juli 2015 - 10:48

    William Van Den Elshout:

    Leuk dat je een blog bijhoud van je trip Kevin. Ik ga het van dag tot dag volgen. Kijk voor mij eens rond op zo'n garage sale of er iets leuks van kunstaas tussen ligt kerel.

  • 05 Juli 2015 - 11:35

    Peter Lafeber:

    Way to go son!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sebago Lake

Kevin

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 4064

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 19 Juli 2016

Canada 2016

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

USA & Canada

Landen bezocht: