Of ik liever tennis zie.. - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu Of ik liever tennis zie.. - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu

Of ik liever tennis zie..

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

12 Juli 2015 | Verenigde Staten, Jackson

Na een langer nachtje (ivm -7 uurtjes ipv de 6) kon ik dus een uur langer "uitslapen". Heb even m'n koffer opnieuw ingepakt alles zat door elkaar. Na uit te hebben gecheckt ben ik meteen noordelijker gegaan richting Louisville om onderweg de Mammoth Caves te bezoeken.

Mammoth Cave National Park heeft de grootste ondergrondse grottencomplex ter wereld. Helaas weet ik nu wat het probleem is van m'n telefoon en die niet opgeslagen foto's, m'n geheugenkaart heeft het begeven wat er dus voor heeft gezorgd dat een aantal foto's van Jim Beam en Mammoth Caves ik niet meer heb...

Ach gelukkig heb ik zelf met m'n eigen ogen gezien echt fantastisch.
Als het even kon was ik nog een dagje langer gebleven om meer gangen te betreden. Gelukkig was ik goed voorbereid en heb nog 3 geheugenkaarten meegenomen en deze werkt weer naar behoren.

De planning was om Nashville te bezoeken echter gooide slecht weer incl. tornado / thunderstorm waarschuwing roet in het eten. En inderdaad het was echt slecht weer. Dus heb ik besloten om nabij Nashville, Lane's Motor Museum te bezoeken. En het was me zeker de moeite waard, alles is overdekt dus heb lekker rondgestruind en foto's gemaakt van speciale auto's en voertuigen.

Met de zoon van de eigenaar gesproken die zag namelijk m'n bmw shirt en hij werd meteen enthousiast. Hij heeft zelf ook 2 oude bmw's waar hij mee bezig is en zo heb ik een tijdje even gepraat en hebben we elkaars nummer voor tips en tricks uit te wisselen.

Enfin deze foto's heb ik dus gelukkig wel dus die zal ik nog even uploaden vanavond. Verder ben ik nu dus aangekomen in Jackson, Tennessee ongeveer 50 a 60km te noordoosten van Memphis, Tennessee. Daar ga ik dus morgen heen.

Ik krijg wel steeds meer vrouwen die complimentjes maken over m'n uiterlijk des te zuidelijker ik kom, zelfs de negerinnen hebben interesse. Nouja het zal wel zo zijn omdat ze in de prostitutie zitten of weet ik veel.... Je merkt wel dat ze toch aardiger zijn in het zuiden een beetje Brabants zou je misschien kunnen zeggen.

Nu ga ik even lekker relaxen aan het zwembad...
Tot morgen!


Kevin.

  • 13 Juli 2015 - 05:48

    Sabine:

    Dat ze van mijn vent afblijven haha!
    Ik ben benieuwd naar de foto's van het museum, klinkt erg interessant :)

    Xx

  • 13 Juli 2015 - 14:04

    Mum:

    Pa snapte t tennis niet
    Even uitgelegd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Jackson

Kevin

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 4082

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 19 Juli 2016

Canada 2016

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

USA & Canada

Landen bezocht: