Memphis en Mississippi - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu Memphis en Mississippi - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Kevin - WaarBenJij.nu

Memphis en Mississippi

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg Kevin

13 Juli 2015 | Verenigde Staten, Jackson

Tja wat moet ik zeggen over vandaag... Veel plannen maar dankzij het warme weer weinig uitgevoerd. In de zon was het namelijk al vanaf 10u. sochtends minimaal 35 graden. Toen later op de vroege middag was dit al 47 graden. Het enigste wat ik vol heb kunnen houden is een rondje door Memphis DownTown wat erg leuk leek maar je moet er wel ´s avonds heen. Dus deze stad zal ik zeker nog een keer bezoeken!

Volgende halte was Graceland, echter door de drukte, hoge entreeprijzen en hitte had ik zoiets van nou weetje ik ben geen diehard Elvis Presley fan krijg de t* maar. Ik vind het wel jammer maar om nou een entreeprijs te betalen van ca. 70$ gaat zelfs mij iets te ver. Dat is voor mij een hotelovernachtiging en een tank benzine. Mocht ik nou echt een fan zijn dan had ik het er zeker voor over gehad.

Heb wel het huis of nja Mansion gezien van Elvis en that's it.
Tja nog een paar shops afgegaan om te kijken of ze nog iets leuks en unieks hadden maar het viel me tegen en die prijzen daar ging ik zelfs van huilen. Later Graceland misschien tot een volgende keer.....
Het is een plek waar je wordt uitgemolken en tuurlijk zijn er meer plekken in de States waar ze dat doen, maar dit ging erg ver.

Dus maar besloten om af te zakken naar Jackson, Mississippi. Jep het heet alweer Jackson....
Ingecheckt in een chique hotel dit keer, tja door veel te boeken krijg ik extra kortingen en heb ik een speciaal account gekregen, ja leuk hoor.

Hopelijk morgen iets koeler als ik richting Baton Rouge / New Orleans ga.
Ik denk dat ik wel daar in de buurt zal overnachten. Dat is dus Louisiana.
Daarna zal ik m'n weg vervolgen naar het oosten (Jacksonville, Florida) Ja alweer Jackson...... Tja ach het plaatsje Whitesville / Brownsville ben ik ook al vaker tegengekomen dus dat is prima.

Ik hoop dat "French Quarter" in New Orleans me niet tegen gaat vallen, ik ga proberen om dit in de avond te bezoeken en misschien een keer lekker snachts een nachtje autorijden ipv hotel. Dit is een idee dus we zien het wel!

Momenteel door de hitte werkt m'n cardreader van m'n laptop niet meer naar behoren dus dat is weer jammer. Heb vandaag sowieso weinig foto's gemaakt. Het was meer een dag dat je beter binnen of aan het water kon zitten. Hitte vind ik prima maar dit was gewoon bijna een woestijntemperatuur zoals in Nevada.... Bah >.<

Morgen meer pret! Nu ergens een hapje eten en ik dat het bij de Italiaan gaat worden de laatste pizza was alweer in Canada :-)


Kevin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Jackson

Kevin

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 4079

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 19 Juli 2016

Canada 2016

03 Juli 2015 - 24 Juli 2015

USA & Canada

Landen bezocht: